סדנאות

אני מעבירה סדנאות והרצאות לצעירים ומבוגרים. באופן בלתי אמצעי, בגובה העיניים, בחום וברגישות, עבודתי חוצה תרבויות ורב-לשונית.

התוכניות שלי מצליחות להתעלות מעל מחיצות חברתיות וכלכליות ונוגעות בקהל רב-גוני, נשים ו/או גברים.

 

תוכניות מוצעות: 

  • הרצאות ממוקדות נושא

  • סדנאות של חצי יום

  • סדנאות יומיות

  • סדנאות האורכות כמה ימים

ניתן לבחור בתוכן המתאים- אשמח לעזור בבחירה. דוגמאות לסדנאות מפורטות בהמשך.

כל התוכניות מותאמות אישית לקהל היעד, ונעשות בשיתוף עם הלקוח.

דוגמאות לנושאי סדנה

נערות: מיניות, רשתות חברתיות ובטחון עצמי

כיצד להתמודד עם ההשפעות המגוונות אליהן נחשף הנוער?

כיצד דימויים מיניים משפיעים על הביטחון העצמי של נערות ושל נערים?

כיצד אנו יכולים להתמודד עם הלחץ הנגרם לבני נוער כתוצאה מדימויים אלו?

**נושאים אלה אפשר להציג בפני נוער, הורים, מורים ומנהלים. ההרצאות ניתנות לקהל רחב או בקבוצות מצומצמות לנשים וגברים יחד או בנפרד. פרזנטציה זו יכולה להיות במסגרת כנס גדול ו/או מפגשים של נשים בלבד או קבוצות של נשים וגברים יחד.

למידע נוסף ולהזמנת סדנאות
המלצות

"שתי בנותיי, בנות 14 (כיתה ח') ו-11 (כיתה ה') לומדות בבית ספר פרטי קטן בקונטיקט. נעמי כץ ביקרה בבית ספרנו כמנחה אורחת עבור תלמידי חטיבת הביניים, מורים והורים. אפקט הדומינו... לא, למעשה אפשר להגדיר זאת טוב יותר כגלים שעדיין מורגשים. היא אפשרה שיח חד והכרחי, והביאה שינוי והתפתחות לבית ספרנו הקטן.

אופן הדיבור שלה דינמי ושובה לב. תוכן ההרצאות שלה עורר בקרב חברי הקהילה שלנו, כל רגש אפשרי ויצר דו-שיח שחדר לכיתות, למסדרונות, למשרדי בית הספר ולבתים שלנו.

מהי השפעת התקשורת החברתית עלינו? על ילדנו? כמה זה יותר מדי? האם אנחנו באמת בוחרים בחופשיות? מה היא הכוונה האמיתית ביכולת הבחירה? כיצד הבחירות שלנו מושפעות מלחץ חברתי תמידי? מהי התרומה החברתית של גבר ואישה? האם המילים שווה וזהה הן בעלות אותה משמעות? האם חוקים נוקשים, שליטה הורית ומעקב אחר פעילות הילדים on line מאפשרים אסטרטגיית הורות אפקטיבית?

האם אנחנו משמשים דוגמה אישית עבור ילדינו?

(שירלי ויסקרלו, אמא ל-2)